O nas

Firma 4cv istnieje od 2001 roku, wyrosła na bazie telefonii komórkowej i z powodzeniem działa na polskim rynku do dnia dzisiejszego.

XXI wiek to epoka telefonii komórkowej. Właśnie wtedy, na początku stulecia, zarząd 4cv zauważył swoją szansę i wkroczył na rynek jako firma świadcząca usługi sprzedaży oraz serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego smartfonów oraz ich akcesoriów.

Od kilkunastu lat 4cv zapewnia usługi w zakresie profesjonalnego doradztwa i wsparcia współpracując z czołowymi firmami w segmencie GSM, głównie z marką Samsung, Huawei, Nokia, Sony, LG, Microsoft i HTC.

Poza wyżej wymienionymi firmami 4cv, będąc wyłącznym dystrybutorem i importerem w Polsce sprzętu elektronicznego firmy Kawasaki, proponuje swoim klientom pojazdy elektryczne, deskorolki, rowery, hulajnogi, surfboardy tej renomowanej marki. Dopełnieniem tej oferty są akcesoria takie jak kaski czy ochraniacze również omarkowane przez japońskiego producenta.

Firma 4cv to także lider polskiego rynku nawigacji i wideorejestratorów. Oprócz sprzedaży sprzętu znanych firm, w 2014 roku wprowadziliśmy dwie własne marki: SmartGPS i Rider.

Firma 4cv to doświadczenie, umiejętność szybkiego reagowania a także lider na polskim rynku elektroniki użytkowej. Dzięki temu marka zdobyła zaufanie wielu klientów, także tych dokonujących zakupów wirtualnie na stronach 4cv.sklep.pl. bmobile.pl, nokiasklep.pl i htconline.pl, jak i w sklepach w Warszawie. Doceniana za jakość i rzetelność, 4cv jest również centrum serwisowym marki Samsung.

Dzięki bogatemu doświadczeniu oraz budowanej przez lata wiarygodności, firma 4cv skutecznie wspiera zagraniczne marki w wejściu na polski rynek.

Firma 4cv to:

DOŚWIADCZENIE – nasze doświadczenie potwierdzone jest nie tylko przez wieloletnią obecność na polskim rynku, ale także przez współpracę ze znanymi producentami sprzętu elektronicznego i największymi partnerami biznesowymi w branży
LIDER NA RYNKU WIDEOREJESTRATORÓW I NAWIGACJI – polski kapitał i znajomość realiów lokalnego biznesu pozwoliły zbudować przewagę konkurencyjną
UMIEJĘTNOŚĆ SZYBKIEGO REAGOWANIA – produkty i usługi oferowane klientom biznesowym zawsze są dostosowane do ich potrzeb i oczekiwań, w możliwie najkrótszym czasie dzięki prostej i decyzyjnej strukturze organizacji