Pomoc

Zachęcamy do skorzystania z naszego serwisu.
Świadczymy profesjonalną pomoc z zakresu obsługi gwarancyjnej jak i pogwarancyjnej nawigacji SmartGPS i Rider.

Jak oddać sprzęt do naprawy gwarancyjnej?

Masz kilka możliwości przekazania uszkodzonego produktu do naprawy gwarancyjnej:

Oddanie sprzętu w punkcie obsługi w sklepie, w którym go kupiłeś
Korzystając z tej opcji masz gwarancję, że Twój sprzęt trafi do odpowiedniego punktu serwisowego – możesz go oddać i odebrać w dogodnej dla siebie lokalizacji, najbliżej Twojego domu. Obsługa wypełni za Ciebie formularz zgłoszeniowy i zajmie się wszystkimi formalnościami.

Przyniesienie sprzętu do naprawy do Salonu Sprzedaży 4cv (Punktu Przyjęć)
Punkt Przyjęć, to miejsce, w którym możesz osobiście oddać do naprawy i odebrać swoją nawigację,. Oddając sprzęt osobiście możesz pokazać nam, na czym polega usterka i liczyć na szybszą obsługę. Dodatkowym atutem jest możliwość zapoznania się z aktualną oferta produktów marki SmartGPS jak i wielu innych producentów, których asortymentem dysponujemy na miejscu.

Aby uzyskać serwis gwarancyjny należy posiadać:
Oryginalną i poprawnie wypełniona kartę gwarancyjną i dowód zakupu.

 

Naprawy pogwarancyjne

W przypadku takich napraw po dostarczeniu do nas nawigacji, zostaje sporządzony kosztorys, kontaktujemy się z tobą telefonicznie lub mailowo i po zaakceptowaniu wykonywana jest naprawa.

Cenniki mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66, par. 1 Kodeksu Cywilnego.

Nawigacje do naprawy przyjmujemy, od poniedziałku do piątku w godzinach: 9:00 – 18:00 oraz w każdą sobotę w godzinach 10:00 – 15:00

Adres Salonu Sprzedaży (Punktu Przyjęć):
4cv
ul. Broniewskiego 28
01-771 Warszawa
Galeria Żoliborz (I piętro)

tel. 22 560-21-80

Serdecznie Zapraszamy