Pomoc
Jak oddać sprzęt do naprawy gwarancyjnej?
Masz kilka możliwości przekazania uszkodzonego produktu do naprawy gwarancyjnej:
Oddanie sprzętu w punkcie obsługi w sklepie, w którym go kupiłeś
Korzystając z tej opcji masz gwarancję, że Twój sprzęt trafi do odpowiedniego punktu serwisowego – możesz go oddać i odebrać w dogodnej dla siebie lokalizacji, najbliżej Twojego domu. Obsługa wypełni za Ciebie formularz zgłoszeniowy i zajmie się wszystkimi formalnościami.
Przyniesienie sprzętu do naprawy do Salonu Sprzedaży 4cv (Punktu Przyjęć)
Punkt Przyjęć, to miejsce, w którym możesz osobiście oddać do naprawy i odebrać swoją nawigację,. Oddając sprzęt osobiście możesz pokazać nam, na czym polega usterka i liczyć na szybszą obsługę. Dodatkowym atutem jest możliwość zapoznania się z aktualną oferta produktów marki SmartGPS jak i wielu innych producentów, których asortymentem dysponujemy na miejscu.
Aby uzyskać serwis gwarancyjny należy posiadać:
Oryginalną i poprawnie wypełniona kartę gwarancyjną i dowód zakupu.
Naprawy pogwarancyjne
W przypadku takich napraw po dostarczeniu do nas nawigacji, zostaje sporządzony kosztorys, kontaktujemy się z tobą telefonicznie lub mailowo i po zaakceptowaniu wykonywana jest naprawa.
Nawigacje do naprawy przyjmujemy, od poniedziałku do piątku w godzinach: 08:00 – 16:00
sobota i niedziela (nieczynne)
Adres SERWISU (Punktu Przyjęć):
4cv
ul. Grocholicka 7
02-495 Warszawa
tel. 22 266-81-78 wew. 3 (Serwis)
Serdecznie Zapraszamy